تقدیر فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از موسسه خدمات درمانی بسیجیان مراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان لرستان

طی سفر دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان به استان لرستان و طی مراسمی با حضور فرماندهان سپاه استان سرپرست جدید این استان منصوب و از زحمات مدیر قبلی تقدیر بعمل آوردند و همچنین از مرکز جراحی محدود در شهرستان خرم‌آباد بازدید نمودند.

تقدیر فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از موسسه خدمات درمانی بسیجیان مراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان لرستان

طی سفر دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان به استان لرستان و طی مراسمی با حضور فرماندهان سپاه استان سرپرست جدید این استان منصوب و از زحمات مدیر قبلی تقدیر بعمل آوردند و همچنین از مرکز جراحی محدود در شهرستان خرم‌آباد بازدید نمودند.

 به گزارش روابط عمومی موسسه خدمات درمانی بسیجیان  روز یکشنبه مورخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳جناب سرهنگ محمود وند مرتضی محمودوند معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  استان لرستان که عصر عصر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر سرپرستی موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان لرستان در محل فرماندهی سپاه استان، اظهار کرد: بنیاد تعاون بسبج استان موسسه‌ای غیردولتی و وابسته به سازمان بسیج مستضعفان است. وی، تسهیل‌گری و ارائه خدمات و اولویت ارائه خدمت به بسیجیان و اقشار مردم را از مهمترین رسالت‌های بنیاد تعاون عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج ظرفیت خوبی است که در تمام موسسات کمک حال خوبی برای دولت محسوب می‌شود.  

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به عملکرد مطلوب موسسه خدمات بسیجیان استان، افزود: موسسه خدمات درمانی بسبجیان استان در حوزه بهداشت و همچنین زیرساخت و تجهیزات درمانی عملکرد خوبی داشته و منابع اعتباری خوبی تا کنون به این مجموعه اختصاص یافته است.  

در ادامه مراسم دکترعیسی مالمیر مدیرعامل محترم موسسه خدمات درمانی بسیجیان نیز در آئین تودیع و معارفه در محل سالن جلسات فرماندای سپاه استان، اظهار نمود: موسسه خدمات درمانی بسیجیان از سال ۷۵ با هدف درمان، بیمه و مدداری فعالیت خود را آغاز کرد. وی خاطرنشان کرد: تا سال ۹۹ ما ۴۵ درمانگاه داشتیم، متوسط ایجاد درمانگاه ۱.۸ درصد بود که پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش در حوزه بسیج امروز این تعداد به ۱۴۸ مرکز و متوسط ایجاد به ۳۸ درصد رسیده است.  

مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان با بیان اینکه تا دهه فجر امسال تعداد درمانگاه‌های بسیج مستضعفان به ۲۰۰ مرکز و تا ۱۴۰۵ به حدود ۵۰۰ درمانگاه خواهد رسید، افزود: موسسه بسیجیان بدنبال استفاده از راهبرد بسیج‌کنندگی و استفاده از ظرفیت مردمی است. دکتر مالمیر بیان داشت: ایجاد درمانگاه نیازمند زیرساخت و تکمیل تجهیزات است، با این وجود بهره‌وری و مدیریت درمانگاه‌ها بخش عظیمی از اهداف احداث مراکز درمانی را تشکیل می‌دهد. وی با بیان اینکه در حوزه محرومیت‌زدایی ۳ طرح را در دستور کار داریم، گفت: کلان طرح یاسر(یاوران سلامتی رهبر)، طرح ملی رویش امید با هدف بیمه زوج‌های نابارور و طرح ملی سینا با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان این ۳ طرح را تشکبل می‌دهد. مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ به ۲۰ هزار زوج نابارور خدمات بیمه‌ای انجام شد، گفت: تا پایان برنامه هفتم توسعه یک و نیم میلیون زوج نابارور تحت حمایت بیمه‌ای قرار خواهند گرفت. دکتر مالمیر بیان داشت: امسال هدف‌گذاری کردیم که حمایت بیمه‌ای از ۲۰ هزار زوج را تا پایان امسال به ۱۰۰ هزار زوج نابارور برسانیم، ضمن اینکه از ابتدای سال تا کنون حمایت بیمه‌ای از مرز ۲۰ هزار زوج نابارور عبور کرده است. وی با بیان اینکه ما اجازه داریم برای ساخت هر درمانگاه ۲۰ درصد هزینه کنیم، افزود: ۸۰ درصد هزینه‌ها باید از سوی خیرین و مشارکت‌های اجتماعی تامین شود. مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان تصریح کرد: سالانه حدود ۶ میلیون نفر خدمت در درمانگاه‌های بسیجیان سراسر کشور داریم، از ابتدای سال تا کنون بیش از ۴ میلیون نفر خدمت در مراکز درمانی بسبجیان صورت گرفته است. دکتر مالمیر در ادامه با اشاره به افزایش تعداد گروه‌های جهادی در سراسر کشور، تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۳۹ میلیارد تومان ارزش خدماتی در مناطق محروم بوده است. وی با تاکید بر اینکه تا سال گذشته اولویت مجموعه بسیجیان ساخت درمانگاه بود اما امسال جوانی جمعیت در اولویت قرار گرفته، افزود: باید زوج‌های نابارور در تمامی مناطق شناسایی و تعیین تکلیف شوند. سردار نعمت‌اله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع نیز با اشاره به برگزاری ۴ اردوی جهادی در استان، اظهار کرد: در این اردوها به بیش از ۷۰ هزار نفر خدمات بهداشتی درمانی ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: دقت در جانمایی درمانگاه‌های بسیجیان از اهمیت بالایی برخوردار است، به‌نحوی که در تمامی نقاط استان باید پراکندگی درمانگاه‌ها به خوبی دیده شود.  

عبدالوحید ملک‌آرا در آئین تودیع و معارفه مدیر سرپرستی موسسه خدماتی درمانی بسیجیان  استان لرستان در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه استان اظهار کرد: در حال حاضر ۲ درمانگاه الیگودرز و کوهدشت در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد را داریم که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسند. وی خاطرنشان کرد: درمانگاه الشتر و بروجرد در آستاته افتتاح است، ضمن اینکه درمانگاه خرم‌آباد نیز پیش از این به بهره‌برداری رسیده است. مسؤل سابق درمانگاه بسیجیان لرستان بیان داشت: در حال حاضر ۲۵ نیروی موسسه خدماتی بسیجبان به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم در حال خدمت هستند. وی با اشاره به برگزاری طرح ملی رویش امید و ارائه خدمات به زوج‌های نابارور در استان، گفت: سال گذشته از ۶۰۰ زوج حمایت بیمه‌ای شد. ملک‌آرا با بیان اینکه سال گذشته ۳۳۰ میلیون تومان خدمات بلاعوض به بیماران خاص استان پرداخت شده، گفت: همچنین سال گذشته در طرح سلامت یاوران رهبری ۵ هزار نفر از خدمات موسسه بسیجیان بهره‌مند شدند.

 ودر ادامه سردار نعمت‌الله باقری فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با بیان اینکه بر اساس قانون می‌توان از املاک مازاد برابر نیاز به صورت امانی در اختیار گرفت، افزود: ظرفیت‌ها در استان وجود دارد و باید از آن‌ها نهایت استفاده را کرد. در آخر مراسم از زحمات سرهنگ ملک‌آرا تقدیر و برای برادر جمشیدوند مدیر سرپرستی جدید استان لرستان آرزوی موفقیت گردید.

کد خبر 285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =