اعزام کاروان یاوران سلامت رهبری به منطقه ۱۹ شهرداری تهران

با سالگرد تاریخی ورود حضرت امام خمینی و آغاز دهه مبارک فجر شاهد برگزاری اردوهای جهادی گسترده ایی در سطح کشور جهت ارئه خدمات متنوعی هستیم .

به گزارش روابط عمومی موسسه خدمات درمانی بسیجیان با آغاز دهه مبارک فجر موسسه خدمات درمانی بسیجیان در کلان طرح یاسر اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در بیش از ۳۰ نقطه کشور و ارائه خدمات درمانی در راستای عدالت در سلامت و دسترسی آحاد جامعه به ویزه مناطق محروم و حاشیه ایی از مواهب نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسیج است که این مهم در حوزه دسترسی به خدمات درمانی و پزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می­گردد .

به گزارش مدیر روابط عمومی موسسه : بیش از ۳۰ تیم پزشکی و متخصص به این مناطق جهت ارائه خدمات اعزام و طی برگزاری این اردوهای جهادی خدمات مکمل درمان تدارک وپیش بینی شده است .

وی افزود روز پنج شنبه مورخ ۱۲بهمن ۱۴۰۲ همزمان با آغاز دهه فجر در منطقه ۱۹ تهران محله دولتخواه اردوی جهادی یک روزه ایی برای ارائه خدمات پزشکی ،پیراپزشکی و دندانپزشکی با حضور ۳۰ پزشک و متخصص و با همکاری ۳ گروه جهادی قرارگاه بهشت خدمت ،کانون سلامت آستان قدس رضوی و گروه جهادی شهید پورات برگزار می­گردد .

این مسئول خاطر نشان کرد : در این اردوهای جهادی خدماتی شامل ویزیت رایگان پزشک ،دندانپزشکی  ، غربالگری  دیابت و فشار خون ، مشاوره روانشناسی و روانپزشکی ، طب زنان ،طب اطفال ، انکلوژی ، طب سنتی ، طب اسلامی و ... بصورت رایگان به بیش از ۳۰۰ نفر ارائه خواهد شد . همچنین افزود به منظور سهولت و دستیابی بیماران و مراجعین به این اردوی جهادی  خدمات دارویی مورد نیاز بیماران بصورت رایگان توزیع می­گردد .

وی در پایان فرمودند ، باتوجه به این که برخی از خانواده ها از فرزندان خردسال برخوردارند به منظور آسودگی خاطر والدین ، غرفه فرهنگی  در محل اردوی جهادی برپا می گردد و مربیان برنامه های شاد و متنوعی برای کودکان و نوجوانان اجرا می کنند . 

کد خبر 266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =