پیام تبریک مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان با صدور پیام نوروزی، سال ۱۴۰۳ را به ملت ایران و کارکنان خدوم موسسه خدمات درمانی بسیجیان تبریک گفت و بر آمادگی این موسسه برای زمینه‌سازی ارائه خدمات سلامت‌محور با تکیه بر دانش و فناوری بومی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خدمات درمانی بسیجیان متن پیام مدیر عامل به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سال جدید را به ملت شریف ایران ، کارکنان خدوم و خانواده محترم ایشان در موسسه خدمات درمانی بسیجیان و جامعه شریف بهداشت ، درمان و سلامت  کشور تبریک عرض می‌نمایم. امید دارم که تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، فرصتی مغتنم برای اعتلای روحی و معنوی همگان به ویژه خانواده بزرگ بهداشت ، درمان  و سلامت فراهم کند. از همکارانم در موسسه خدمات درمانی بسیجیان می‌خواهم تا در سالی که پیش روست، در لبیک به تدبیر مقام رفیع ولایت، با همه توان و امکانات به ویژه با تکیه بر دانش و فناوری بومی، به رشد کمی و کیفی خدمات سلامت ‌محور اهتمامی شایسته ورزند.

خداوند متعال را سپاس می‌گزارم که مجاهدت خالصانه همکاران بلندهمتم در موسسه خدمات درمانی بسیجیان و به برکت خون‌های پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهدای عرصه سلامت، در سالی که گذشت، افتخارات پرشماری از قبیل :

۱ _ افتتاح بیش از ۳۵ مرکز درمانی  ،کلنگ زنی بیش از ۵۰ طرح مرکز درمانی زمانبندی شده 

۲ _  حمایت از ۲۰ هزار زوج نابارور معسر 

۴ _  حمایت از ۱۰ شرکت دانش بنیان داخلی در حوزه تجهیزات پزشکی

۴ _  ارائه بیش از ۱۰ میلیون خدمت درمانی و پزشکی طی سال گذشته در سراسر کشور  رقم خورد و با تکیه بر توانایی ، روحیه جهادی و بسیجی در موسسه خدمات درمانی بسیجیان  گام‌هایی استوار در مسیر  (( عدالت و تعالی سلامت )) بردارد و به رغم وجود مشکلات عدیده در اجرای طرح های خویش جایگاه سزاوار خود در نظام سلامت کشور برسد.

اکنون بر آستان اشارت نوروز و بشارت رمضان، دست نیاز به سوی آن بی‌نیاز بر می‌آورم و از خداوند متعال می‌خواهم که در سال نو توفیق ما را در ارائه خدمات سلامت‌محور اعم از دارو، تجهیزات پزشکی و دیگر محصولات زیستی فزونی بخشد و از این رهگذر مسیر آسان‌سازی، ارزان‌سازی و برابرسازی دسترسی مردم عزیز به خدمات سلامت محور را هموار نماید.

و من الله التوفیق

دکتر عیسی مالمیر

مدیر عامل  و نائب رئیس هیئت مدیره موسسه خدمات درمانی بسیجیان

کد خبر 273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =