پیام تسلیت مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان  به مناسبت فرا رسیدن رحلت جانگداز رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)

دکتر عیسی مالمیر مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

۲۸ماه صفر، سالروز رحلت سید انبیاء و برترین آفریده خدا، حضرت محمد مصطفی (ص) است. وجود مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یمن او و عترت پاکش آفرید و نور او اول مخلوق خداوند است. پیامبری که خداوند حکیم بارها در قرآن کریم او را ستوده است. بی تردید، راه رستگاری بشر تمسک به اهل‌بیت است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد. اینجانب رحلت جانگداز و ملکوتی رسول مهربانی و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبرش و کریم آل طه، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام هشتم شیعیان، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به عموم مسلمانان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و امامان همام و بویژه کارکنان موسسه خدمات درمانی بسیجیان و خانواده معزز ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان، قبولی عزاداری و سوگواری های مردم غیور و مومن این دیار را در ماه های محرم و صفر خواستارم.

دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان

کد خبر 287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =